Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK, rozumiem

Aktualności


Konferencja: W 10 minut o tym, jak odnieść sukces

Konferencja: "W 10 minut o tym, jak odnieść sukces"

Zespół Obserwatorium Gospodarki i Rynku Pracy Aglomeracji Poznańskiej serdecznie zaprasza na konferencję "W 10 minut o tym, jak odnieść sukces" promującej raport badawczy "Strategie sukcesu. Badanie wyborów edukacyjno-zawodowych absolwentów szkół z terenu aglomeracji poznańskiej".
Konferencja odbędzie się w czwartek 4.04.2019 w sali wykładowej 407A, w Budynku Głównym Uniwersytetu Ekonomicznego przy alei Niepodległości 10.

Harmonogram konferencji:

10:30–11:00 Rejestracja uczestników
11:00–11:15 Oficjalne rozpoczęcie
11:15–12:15 Sześciu prelegentów w dziesięciominutowych wystąpieniach dotyczących sukcesu zawodowego
12:15–12:20 Podsumowanie wystąpień
12:20–13:00 Sesja Q&A – pytania słuchaczy i odpowiedzi prelegentów
13:00–13:10 Podsumowanie
13:10–14:00 Networking

Zapis na konferencję odbywa się za pośrednictwem formularza online. Regulamin.

Równolegle prowadzimy zapisy na towarzyszący konferencji warsztat: "Człowiek sukcesu". Warsztat przeznaczony jest dla uczniów ostatnich i przedostatnich klas szkół ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych z terenu aglomeracji poznańskiej. Jego celem jest wyposażenie uczestników w umiejętności odkrywania własnych uzdolnień oraz diagnozowania mocnych i słabych stron. Rejestracja trwa od 25 lutego 2019 roku do wyczerpania puli miejsc, ale nie dłużej niż do 29 marca 2019 r., może jej dokonać doradca zawodowy, pedagog, psycholog szkolny, wychowawca, nauczyciel przedmiotu lub inny opiekun grupy uczniów wyznaczony przez Dyrektora danej szkoły. Jeden opiekun może zapisać maksymalnie 5 osób.
Formularz zgłoszeniowy. Regulamin. Formularze zgody na wykorzystanie wizerunku dla uczestników pełnoletnich i niepełnoletnich.


Wszelkie prawa zastrzeżone 2018 - Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży