Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK, rozumiem

Ciekawostki

W tym miejscu będą mieć Państwo okazję poszukać inspiracji, pogłębić motywację do sukcesywnego wzbogacania warsztatu, ale też przyjrzeć się swojej pracy z nieco innej perspektywy. Miejsce to ma również służyć autorefleksji.

 

AKRONIM SOLER

w sytuacji poradniczej czyli 5 podstawowych zasad
w komunikacji niewerbalnej (nie tylko z uczniem):

S– patrzeć bezpośrednio (squarely), okazując chęć współpracy

O– przyjąć otwartą (open) postawę

L– pochylić się (lean) czasem w kierunku ucznia, podkreślacuwagę i zainteresowanie

E– utrzymywać kontakt wzrokowy (eye), lecz nie wpatrywać się

R – pozostać rozluźnionym (relaxed) przez cały czas trwania spotkania.

(za: B. J Ertelt, W. E Schultz, „Podstawy doradztwa kariery”, NFDK, Warszawa-Kraków, 2010).

 

Jak-rozwijać-inteligencje-wielorakie-u-dziecka
Jak-rozwijać-inteligencje-wielorakie-u-dziecka.pdf Ø
8-najkosztowniejszych-błędów-pedagogicznych
8-najkosztowniejszych-błędów-pedagogicznych.pdf Ø
Wszelkie prawa zastrzeżone 2018 - Centrum Doradztwa Zawodowego dla Młodzieży